Ongelooflijk dat hij nog leeg is!
Als je eerder iets hebt toegevoegd, meld je dan aan om de artikelen te bekijken en de aankoop af te ronden.

Beoordelingen – 3
Voor mij is deze toner een controversieel product. Het is heel dik en romig. Het hydrateert de huid weliswaar goed, maar vergeleken met andere toners met een vergelijkbare consistentie behoort het nog niet tot de toppresteerders. Het prikt ook bij gebruik als er sprake is van irritatie, wondjes of een beschadigde huidbarrière, ook al is dat maar kort. Na het aanbrengen voelt de huid meer gevoed dan gehydrateerd aan en de consistentie is te dik, waardoor het lijkt alsof de poriën verstopt zijn. Daarom zal ik de aankoop niet herhalen.
Als cadeautje bij mijn eerste aankoop op de K-sisters website kreeg ik een proefverpakking van deze toner. Hoewel ik niet zo bekend ben met Koreaanse toners, moet ik zeggen dat dit product van goede kwaliteit lijkt te zijn en doet wat het belooft. Het veroorzaakt helemaal geen irritatie op mijn gevoelige huid. Ik breng het in ongeveer drie laagjes aan op mijn gezicht. Na gebruik voelt mijn huid voldoende gehydrateerd en klaar voor de volgende stappen in mijn huidverzorgingsroutine. Ik kan het zeker aanraden.
Eenvoudig en prettig om over het gezicht aan te brengen.
Op de hoogte blijven!
We sturen je kortingen, nieuwe producten en huidverzorgingstips.